Čo vás najviac zaujíma / Často kladené otázky
Prenájom UK adresy
Prijatie zásielky na sklad
Fotografovanie nákupov
Konsolidácia nákupov
Vrátenie nákupov do e-shopu
Platba a cenník
Odoslanie zásielky
Poistenie zásielok
Zakázané položky
Nakupovanie v UK
Osobné vyzdvihnutie z eBay.co.uk
Náhodne vybrané otázky
Môžem si cez vašu službu nechať preposlať akúkoľvek zásielku?
Bohužiaľ nie. Zoznam položiek, ktoré si nie je možné nechať poslať na vašu virtuálnu adresu, respektíve zoznam položiek, ktoré nebudú počas prepravy poistené nájdete tu.
Je služba Fotografovanie nákupov spoplatnená? Ak áno, ako?
Áno, je spoplatnená, a to sumou 1.20 GBP za každú vyhotovenú fotografiu.
Pred dvoma týždňami som si nechal skonsolidovať moje zásielky, zabudol som však na to a teraz vidím vo svojom účte, že konsolidácia bola zrušená a naúčtovali ste mi nejaký poplatok. Prečo?
Každú skonsolidovanú zásielku si u nás môžete skladovať 10 dní. To je dosť dlhá doba na to, aby sa každý zákazník mohol rozhodnúť, aký spôsob dopravy si zvolí. Pokiaľ behom 10 dní nepríde k výberu dopravcu, máme za to, že si zásielku neželáte preposlať, konsolidácia teda bude zrušená a bude vám naúčtovaný poplatok 4.90 GBP.
Je možné si k vám nechať zaslať listové zásielky alebo časopisy?
Je nám ľúto, toto nie je možné. Akákoľvek listová zásielka alebo časopis, ktorý by na vašu virtuálnu adresu prišiel, bude scartovaný.
Aký je celý proces preposlania mojej zásielky? Aké kroky okrem zadania požiadavky na preposlanie musím urobiť?
Po zadaní požiadavky na preposlanie zásielky začneme vašu požiadavku spracovávať. Pokiaľ je možná konsolidácia vašich zásielok, zásielky budú zabalené do čo najmenšieho počtu krabíc. Po spracovaní od nás obdržíte email s výzvou, aby ste si vybrali spôsob dopravy vašej zásielky a uhradili sumu podľa vybraného spôsobu dopravy. Akonáhle obdržíme platbu, zarezervujeme dopravcu podľa vami zvoleného spôsobu, ktorý vašu zásielku vyzdvihne a o niekoľko dní doručí k vám domov.