Dôležité informácie k Brexitu a fungovaniu našich služieb. AKTUALIZOVANÉ 12.4.2019

Používate Internet Explorer 6 alebo 7. Doporučujeme update na verziu Internet Explorer 9 alebo novšiu. Táto verzia vám umožní využívať naše stránky bez obmedzení a ponúkne vám bezpečnejšiu a lepšiu skúsenosť.

Úvod
PRIHLÁSENIE | REGISTRÁCIA
V Anglicku je 1:11pm (sme otvorení)
Nasleduj nás naFacebook | Kontakt




Náhodne vybrané otázky



Chcel by som moju zásielku vrátiť späť do e-shopu. Ako mám postupovať?

Kontaktujte odosielateľa zásielky a zistite si podmienky, za akých je možné zásielku vrátiť. Následne kontaktujte nás cez kontaktný formulár alebo emailom, s číslom zásielky, ktorú si želáte vrátiť. Pokiaľ vám odosielateľ vystavil referenčné číslo na vrátenie zásielky, oznámte nám ho. Toto číslo musí byť súčasťou zásielky, keď sa bude vracať.
Niektorý predajcovia vám môžu rovno vystaviť dokumenty, ktoré musia byť súčasťou zásielky. Pošlite nám ich. Pokiaľ je poštovné k predajcovi zdarma, zaplatíte nám len poplatok za vrátenie zásielky – 4.90 GBP za každý kus.
Pokiaľ je potrebné uhradiť poštovné, do 24 hodín po vznesení vašej požiadavky vám oznámime sumu za poštovné a spolu s poplatkom za vrátenie je potrebné nám túto sumu uhradiť. Následne bude zásielka odoslaná predajcovi.

..........

Na akú hodnotu bude poistená zásielka, ktorej doprava má v cene základné poistenie do 50 GBP zdarma a ja si ju nechám pripoistiť na 100 GBP. Bude to 150 GBP alebo 100 GBP?

Kúpou pripoistenia sa automaticky ruší základné poistenie, to znamená vo vašom prípade bude zásielka poistená do výšky 100 GBP.

..........

Prečo je nakupovanie v Anglicku tak výhodné?

Angličania sú blázni do nakupovania cez internet. Plných 79% internetových užívateľov nakupuje online, čoho dôsledkom je enormné množstvo e-shopov. Obrovská konkurencia tlačí ceny dole a znamená perfektný zákaznícky servis a neuveriteľne široký sortiment.

..........

Čo presne sa od vás dozviem, keď požiadam o službu Kontrola nákupov?

Pri zadávaní požiadavky na túto službu je potrebné zaslať nám zoznam položiek, ktoré by mal balík obsahovať. Ak nám teda zašlete zoznam, ktorý bude obsahovať podrobné údaje o kontrolovaných položkách, budeme sa snažiť skontrolovať všetky položky presne podľa vašeho zoznamu. To znamená, ak napríklad bude váš balík obsahovať tričko a v zozname nám uvediete veľkosť trička, farbu, kód trička a fotografiu, my vám v správe o vykonaní kontrolu uvedieme, či to tričko v balíku je presne to, ktoré je uvedené v zozname podľa vami dodaných údajov. Ďalej sa od nás dozviete, či položky, ktoré sa nachádzajú v balíku, nie sú viditeľne poškodené. To znamená, či nie sú poškodené spôsobom, ktorý je možné rozpoznať voľným okom. Upozorňujeme, že nekontrolujeme funkčnosť položiek, to znamená, ak sa napríklad jedná o elektroniku, nekontrolujeme jej funkčnosť zapojením do elektrickej siete. Rovnako nie sme schopní skontrolovať skryté vady a defekty, to znamená také, ktoré nie je možné odhaliť voľným okom.

..........

Pred dvoma týždňami som si nechal skonsolidovať moje zásielky, zabudol som však na to a teraz vidím vo svojom účte, že konsolidácia bola zrušená a naúčtovali ste mi nejaký poplatok. Prečo?

Každú skonsolidovanú zásielku si u nás môžete skladovať 10 dní. To je dosť dlhá doba na to, aby sa každý zákazník mohol rozhodnúť, aký spôsob dopravy si zvolí. Pokiaľ behom 10 dní nepríde k výberu dopravcu, máme za to, že si zásielku neželáte preposlať, konsolidácia teda bude zrušená a bude vám naúčtovaný poplatok 4.90 GBP.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všetky práva vyhradené.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt