Používate Internet Explorer 6 alebo 7. Doporučujeme update na verziu Internet Explorer 9 alebo novšiu. Táto verzia vám umožní využívať naše stránky bez obmedzení a ponúkne vám bezpečnejšiu a lepšiu skúsenosť.

Úvod
Prihlásenie | Registrácia
V Anglicku je 11:39pm (sme zatvorení)
Nasleduj nás naFacebook | Kontakt




Náhodne vybrané otázky



Ste schopní skonsolidovať akékoľvek zásielky?

Nie. Pokiaľ zákazník obdrží na virtuálnu adresu niekoľko veľkých krabíc, ktoré sú navyše plné, tak v takomto prípade konsolidácia prakticky nie je možná. Takmer každý kuriér má okrem hmotnostných limitov i rozmerové limity, takže zväčšením krabice nad určitý rozmer a hmotnosť nedosiahneme žiadnu úsporu, paradoxne by poštovné mohlo byť drahšie. Ideálne na konsolidáciu sú malé balíčky, ktorých môžeme dať do našej najväčšej typizovanej krabice 60x46x46 cm i niekoľko desiatok. Úspora na poštovnom je potom obrovská.

..........

Pre koho je určená služba Kontrola nákupov?

Pre každého, kto chce mať istotu, že jeho zásielka dorazila na jeho virtuálnu adresu v poriadku a bez poškodenia.

..........

Je možné si nechať doručiť balík na virtuálnu adresu od akéhokoľvek predajcu?

Momentálne sme si vedomý problémov s doručením len z e-shopu H&M. Naša adresa je tzv. business adresa a niektoré e-shopy majú v doručovacích podmienkach uvedené, že na takéto adresy nedoručujú. Naštastie je však takýchto e-shopov veľmi málo. Pokiaľ sa vám podarý úspešne dokončiť objednávku a e-shop vás neinformuje o jej zrušení, je veľmi veľká pravdepodobnosť, že objednávka k nám dorazí.

..........

Aké sú maximálne rozmery zásielok, ktoré si môžem nechať poslať na svoju virtuálnu adresu?

Maximálne rozmery zásielky, ktorú sme schopní prijať na vašej virtuálnej adrese, zodpovedajú rozmerom paliet používaných v Anglicku – 120 cm x 100 cm. Výška je limitovaná na 180 cm.

..........

Podľa sledovacieho čísla bol balík na moju virtuálnu adresu doručený, ani po 24 hodinách ho však nemám v mojom účte. Prečo?

Dôvodov môže byť viac. Adresa na balíku je neúplná, takže nevieme komu balík patrí. V takom prípade je balík medzi neidentifikovateľnými balíkmi a vy ho vidíte po prihlásení sa do vašeho účtu. Ak ste si istý, že patrí vám, môžete požiadať o jeho priradenie vyplnením jednoduchého formuláru.

Ďaľším dôvodom môže byť, že balík nebol doručený na našu adresu. Kuriéri si častokrát snažia uľahčiť život a ak nás nezastihnú, pretože prídu mimo našu otváraciu dobu, nechajú balík napríklad u susedov, čo v našom prípade znamená niektorá z iných firiem, sídliacich na rovnakoej adrese ako my. Pokiaľ podľa sledovacieho čísla viete meno človeka, kto balík prevzal, môžeme sa pokúsiť ho vypátrať, avšak toto nevieme zaručiť.

..........


Copyright 2007 - 2017 © Dolphi Couriers Ltd, Všetky práva vyhradené.